Vanliga frågor

Varför hittar jag inte produkten jag letar efter på hemsidan?

Då vår hemsida inte är någon webshop så har vi bara ett urval av hela vårt sortiment där.
För att se hela vårt sortiment rekommenderar vi dig att besöka oss i butiken.

 

Kan jag lämna in min reparation hos er i butiken?

Ja, det går bra att lämna in den under våra öppettider mån-fre kl. 10-18.

 

Kan jag skicka in min reparation till er?

Ja, skicka gärna in den.

Glöm inte att emballera paketet väl och bifoga felbeskrivning, returadress, telefonnummer

samt kvitto vid garantireparation.

 

Lämnar ni kostnadsförslag?

Ja, vi lämnar kostnadsförslag mot en avgift beroende av produkt.

Ex. helautomatisk espressomaskin 490 kr, dammsugare 300 kr, rakapparat 150 kr.

Kostnaden för kostnadsförslaget tillgodoräknas och avgår från arbetskostnaden vid reparation.

 

Har ni reservdelar och tillbehör i lager?

Ja, det mesta finns i lager. Annars kan vi beställa hem det.

Glöm då inte meddela oss fabrikat och modellnummer på produkten du behöver reservdelar till.